Event marketing jako součást brand buildingu dané značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing jako součást brand buildingu dané značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Dvořáková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:54Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50364
dc.description.abstract Předmět této bakalářské práce je event marketing jako součást brand buildingu dané značky. V teoretické části jsou vymezené pojmy spojené s brand buildingem a event marketingem. Praktická část se zaměřuje na rozbor a výzkum vybraného eventu a do jaké míry mají eventové aktivity vliv na vnímání značky návštěvníkem. Prostřednictvím provedení dotazníkového šetření jsou na konci praktické části zodpovězeny stanovené výzkumné otázky práce.
dc.format 50 s. (74 576 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject branding cs
dc.subject brand building cs
dc.subject rozhlas cs
dc.subject Rádio Haná cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject branding en
dc.subject brand building en
dc.subject radio en
dc.subject Radio Haná en
dc.title Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
dc.title.alternative Event Marketing as a Component of Brand Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is Event marketing as a part of a brand building. The theoretical part talks about concepts closely connected to brand building and event marketing. The practical part is focused on analysis and research of a specific event, and to what extend are event activities influencing the customer's view of a certain brand. The research questions are answered at the end of the practical part through a questionnaire distributed to a certain number of respondents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62584
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáková_2022_dp.pdf 2.463Mb PDF View/Open None
dvořáková_2022_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
dvořáková_2022_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account