Brand building multižánrového festivalu Neleň!

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building multižánrového festivalu Neleň!

Show full item record

No preview available
Title: Brand building multižánrového festivalu Neleň!
Author: Hnaníčková, Darina
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem. V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické. Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49318
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56554


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hnaníčková_2020_dp.pdf 1.461Mb PDF View/Open None
hnaníčková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
hnaníčková_2020_vp.pdf 427.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account