Brand building multižánrového festivalu Neleň!
Show full item record
No preview available
Title:
|
Brand building multižánrového festivalu Neleň! |
Author: |
Hnaníčková, Darina
|
Advisor: |
Gartnerová, Eva
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem. V teoretické části je vysvětlen pojem značka, včetně jednotlivých prvků, hodnot a jejího budování. Vzápětí dochází k definování pojmů, jako je event, eventový marketing a typy eventů. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding a marketing. Na závěr teoretické části byla vytvořena metodika výzkumu, která je základním pilířem části praktické. Praktická část se zabývá samotným projektem Neleň!, jeho popisem, historií a programem. Praktická část je doplněna výzkumem zaměřeným na budování značky. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl použit kvantitativní výzkum, v podobě elektronického dotazníku, jehož interpretace výsledků je pro lepší přehlednost doplněna o grafy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49318
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56554
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account