Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Author: Barošová, Sára
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze značky Footshop, která je provedena na základech stanovených v teoretické části a následně je podpořena marketingovým výzkumem. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou na konci práce vyvozeny závěry a případná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51643
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62622


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
barošová_2022_dp.pdf 8.706Mb PDF View/Open None
barošová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
barošová_2022_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account