Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky |
Autor: |
Dvořáková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Předmět této bakalářské práce je event marketing jako součást brand buildingu dané značky. V teoretické části jsou vymezené pojmy spojené s brand buildingem a event marketingem. Praktická část se zaměřuje na rozbor a výzkum vybraného eventu a do jaké míry mají eventové aktivity vliv na vnímání značky návštěvníkem. Prostřednictvím provedení dotazníkového šetření jsou na konci praktické části zodpovězeny stanovené výzkumné otázky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50364
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62584
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet