Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Author: Pavelková, Veronika
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52848
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2023_dp.pdf 2.155Mb PDF View/Open None
pavelková_2023_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
pavelková_2023_vp.docx 124.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account