Hudba v reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hudba v reklamě |
Author: |
Jezberová, Iva
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech s uvedením příkladů z praxe, přičemž mnoho z nich je podrobně zanalyzováno. Martin Demartini, Emil Sirotek z reklamní agentury Ogilvy&Mather a Petr Vaněk z agentury Comtech Group odpověděli na mé otázky ohledně hudby v reklamních spotech a podělili se o své zkušenosti z mnohaleté praxe. Mým úkolem bylo tyto získané informace zpracovat a vytvořit tak uži-tečný materiál, který bude sloužit jako praktický náhled do problematiky pro všechny zá-jemce o toto ne mnoho prozkoumané téma. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17254
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18390
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account