Hudba v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hudba v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hudba v reklamě
Autor: Jezberová, Iva
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech s uvedením příkladů z praxe, přičemž mnoho z nich je podrobně zanalyzováno. Martin Demartini, Emil Sirotek z reklamní agentury Ogilvy&Mather a Petr Vaněk z agentury Comtech Group odpověděli na mé otázky ohledně hudby v reklamních spotech a podělili se o své zkušenosti z mnohaleté praxe. Mým úkolem bylo tyto získané informace zpracovat a vytvořit tak uži-tečný materiál, který bude sloužit jako praktický náhled do problematiky pro všechny zá-jemce o toto ne mnoho prozkoumané téma.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17254
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jezberová_2011_dp.pdf 2.276Mb PDF Zobrazit/otevřít
jezberová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jezberová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet