Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek |
Author: |
Plassová, Hana
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Cílem práce je poznání rozdílnosti postojů, motivů, preferencí a nákupních zvyklostí členů věkových kategorií 35-45 let a 55-65 let za použití kvalitativní výzkumné techniky ? hloubkových rozhovorů a následné doporučení inovací v marketingu trhu hudebních nahrávek. V úvodní části je definován pojem hudba, vymezen její význam pro člověka a funkce, prezentovány kladné a záporné vlivy na zdraví lidí. Je též vysvětlen pojem hudební průmysl, uvedeny současné hudební trendy a nastíněna ekonomická situace v tomto průmyslovém odvětví. V praktické části jsou prezentovány a analyzovány výpovědi celkem dvanácti respondentů dvou cílových skupin, výstupy vzájemně konfrontovány a hledány jejich základní společné rysy. Ty jsou pak inspirací k definování možných změn v marketingu na trhu hudebních nahrávek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19462
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
26089
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account