Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek

Show full item record

No preview available
Title: Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Author: Plassová, Hana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Cílem práce je poznání rozdílnosti postojů, motivů, preferencí a nákupních zvyklostí členů věkových kategorií 35-45 let a 55-65 let za použití kvalitativní výzkumné techniky ? hloubkových rozhovorů a následné doporučení inovací v marketingu trhu hudebních nahrávek. V úvodní části je definován pojem hudba, vymezen její význam pro člověka a funkce, prezentovány kladné a záporné vlivy na zdraví lidí. Je též vysvětlen pojem hudební průmysl, uvedeny současné hudební trendy a nastíněna ekonomická situace v tomto průmyslovém odvětví. V praktické části jsou prezentovány a analyzovány výpovědi celkem dvanácti respondentů dvou cílových skupin, výstupy vzájemně konfrontovány a hledány jejich základní společné rysy. Ty jsou pak inspirací k definování možných změn v marketingu na trhu hudebních nahrávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19462
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26089


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plassová_2012_bp.pdf 1.254Mb PDF View/Open
plassová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
plassová_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account