Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě |
Author: |
Hejčová, Erika
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o hudbě v reklamních spotech zaměřených primárně na pro-duktovou kategorii automobilového průmyslu. Práce si klade za cíl třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané problematiky. Bude analyzovat využití hudby v reklamním průmys-lu, přičemž se zaměří se na vznik hudby, která je přidána k obrazové složce reklamy. Prá-ce přináší nové poznatky z řad hudebních skladatelů, reklamních agentur a automobilek jakožto klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45709
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53462
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account