Hudba v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Jezberová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:25:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:25:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17254
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o hudbě v reklamě a obsahuje dvě hlavní části. První část je věnovaná teoretickému základu, který definuje základní pojmy týkající se tématu a po-kládá teoretický základ pro druhou praktickou část. Zde je použito výhradně výpovědí osobností reklamních agentur pro popsání postupů pro tvorbu reklamních spotů a hudby v ní. Dále práce hovoří o typech hudby v reklamních spotech s uvedením příkladů z praxe, přičemž mnoho z nich je podrobně zanalyzováno. Martin Demartini, Emil Sirotek z reklamní agentury Ogilvy&Mather a Petr Vaněk z agentury Comtech Group odpověděli na mé otázky ohledně hudby v reklamních spotech a podělili se o své zkušenosti z mnohaleté praxe. Mým úkolem bylo tyto získané informace zpracovat a vytvořit tak uži-tečný materiál, který bude sloužit jako praktický náhled do problematiky pro všechny zá-jemce o toto ne mnoho prozkoumané téma. |
cs |
dc.format |
101 s. (129 478 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2387228 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza reklamních spotů
|
cs |
dc.subject |
autorská práva
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
brief
|
cs |
dc.subject |
ceny hudby
|
cs |
dc.subject |
Emil Sirotek
|
cs |
dc.subject |
Fontána
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudba a emoce
|
cs |
dc.subject |
hudba v reklamě
|
cs |
dc.subject |
hudební archiv
|
cs |
dc.subject |
hudební skladatel
|
cs |
dc.subject |
kontrapunkt
|
cs |
dc.subject |
kreativní oddělení
|
cs |
dc.subject |
Martin Demartini
|
cs |
dc.subject |
offline
|
cs |
dc.subject |
OSA
|
cs |
dc.subject |
Petr Vaněk
|
cs |
dc.subject |
podkresová hudba
|
cs |
dc.subject |
rádiový spot
|
cs |
dc.subject |
referenční hudba
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
reklamní spot
|
cs |
dc.subject |
story-board
|
cs |
dc.subject |
televizní spot
|
cs |
dc.subject |
voice-over
|
cs |
dc.subject |
zvuky a šumy
|
cs |
dc.subject |
analysis of commercials
|
en |
dc.subject |
copyright
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
brief
|
en |
dc.subject |
price of music
|
en |
dc.subject |
Emil Sirotek
|
en |
dc.subject |
Fontána
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
music and emotion
|
en |
dc.subject |
music in advertising
|
en |
dc.subject |
music archive
|
en |
dc.subject |
music composer
|
en |
dc.subject |
counterpoint
|
en |
dc.subject |
creative department
|
en |
dc.subject |
Martin Demartini
|
en |
dc.subject |
offline
|
en |
dc.subject |
OSA
|
en |
dc.subject |
Petr Vaněk
|
en |
dc.subject |
background music
|
en |
dc.subject |
radio spots
|
en |
dc.subject |
music reference
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
commer-cials
|
en |
dc.subject |
storyboard
|
en |
dc.subject |
TV spots
|
en |
dc.subject |
voice-over
|
en |
dc.subject |
sounds and noises
|
en |
dc.title |
Hudba v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Music in Advertising |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses the music in advertising and contains two main parts. The first part is devoted to the theoretical basis that defines the essential concepts about the topic and cre-ates the theoretical basis for the second practical part. Here is exclusively used information from the representatives of advertising agencies in order to describe processes of creating commercials and music in it. Further the thesis speaks about the types of music in commer-cials with examples from practice while many of these are analyzed in detail. Martin De-martini and Emil Sirotek from advertising agency Ogilvy&Mather and Petr Vaněk from Comtech group responded to my questions about music in commercials and shared their experiences from many years of practice. My job was to process gained information and to create useful material that will serve as a practical insight for all those interested ones in such not much explored issue. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18390
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account