Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Satinská, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:57:38Z
dc.date.available 2012-03-09T07:57:38Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15334
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 4711900 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Doplňky stravy cs
dc.subject tištěná reklama cs
dc.subject reklamní kreativní strategie cs
dc.subject strategie reklamního sdělení cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject formát reklamy cs
dc.subject provedení reklamy cs
dc.subject informační kategorie reklamy cs
dc.subject Dietary supplements en
dc.subject printed advertising en
dc.subject advertising creative strategy en
dc.subject communications strategy en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject advertising format en
dc.subject advertising execution en
dc.subject information advertising categories en
dc.title Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy cs
dc.title.alternative Advertising Creative Strategy in Czech Printed Advertising of Diatery Supplements en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the printed advertisements for dietary supplements and its advertising creative strategy. The theoretical part discusses the role of advertising, elements of creative advertising strategy, and issues of advertisements for pharmaceutical products and its regulation. The practical part consists of the analysis of a sample of Czech printed advertisements for dietary supplements and its assessment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18771
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
satinská_2011_bp.pdf 4.493Mb PDF View/Open
satinská_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
satinská_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account