Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety |
Author: |
Píbil, Pavel
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi reklamní kreativní strategie a Hofstedeho kulturními dimenzi. Praktická část práce analyzuje kreativní strategii vybraných hypermar-ketů, supermarketů či diskontů v ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15940
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18767
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account