Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy |
| Autor: |
Satinská, Veronika
|
| Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15334
|
|
Datum:
|
2011-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18771
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet