Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy |
Author: |
Satinská, Veronika
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15334
|
Date:
|
2011-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18771
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account