Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby |
Author: |
Váňová, Lada
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady a charakteristiky této problematiky. Praktická část analyzuje kreativní strategii televizních reklam v českém prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15095
|
Date:
|
2011-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18780
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account