dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hamrlíčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:17:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T04:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7581
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
114 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1652140 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prodejní proces
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
mystery shopper
|
cs |
dc.subject |
kontrolní list
|
cs |
dc.subject |
selling process
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
mystery shopper
|
en |
dc.subject |
checking list
|
en |
dc.title |
Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Mystery shopping survey of sport optics sale process in Meopta - optika, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kollárová, Klára |
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta - optika, s.r.o. The work is divided into three parts - theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These information are used in the analytical part of the work which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary selling process, analysis of internal and external background. The third part of the diploma thesis - mystery shopping project of selling process evaluation - is based on the information from the analytical part of the work. The whole project is supported by the time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8203
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|