Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA |
Author: |
Kostková, Petra
|
Advisor: |
Zelenka, Roman
|
Abstract:
|
Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází "boom me-tod", které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4146
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
5995
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account