Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. |
Autor: |
Hamrlíčková, Eva
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7581
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8203
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet