Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. |
Author: |
Hamrlíčková, Eva
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky použity v analytické části práce, kde jsou uvedena konkrétní východiska pro zpracování projektu - analýza současného hodnocení prodejního procesu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě získaných poznatků je vypracována třetí část práce - projekt hodnocení procesu prodeje metodou mystery shopping, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7581
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8203
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account