Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů |
Author: |
Večeřová, Markéta
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na využití podcastingu v jako součásti marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Objasňuje pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů, typy sociálních sítí, rozebírání tématu samotného podcastingu a jeho možné využití v marketingové praxi. Je zde rozebráno téma týkající se investic do drahých kovů a přiblížení samotných druhů investičních kovů. V rámci praktické části je provedena obsahová analýza vybraných konkurenčních podcastů dle stanovených kritérií. Zjištěná data byla kódována a obecně kategorizována. Druhým výzkumem byly kvalitativní individuální polostrukturované rozhovory individuálně s vybranými participanty. Data analýz byla srovnána. Z vyvozených výsledků, byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky. Na základě výsledných dat praktické části, byl navržen obsah projektové části, v podobě návrhu obsahu podcastu a možných témat jednotlivých epizod. Výsledný podcast byl navržen pro konkrétní společnost s jeho využitím jako součásti marketingového nástroje a marketingových aktivit společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56227
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account