Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů

Show full item record

No preview available
Title: Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Author: Večeřová, Markéta
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na využití podcastingu v jako součásti marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Objasňuje pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů, typy sociálních sítí, rozebírání tématu samotného podcastingu a jeho možné využití v marketingové praxi. Je zde rozebráno téma týkající se investic do drahých kovů a přiblížení samotných druhů investičních kovů. V rámci praktické části je provedena obsahová analýza vybraných konkurenčních podcastů dle stanovených kritérií. Zjištěná data byla kódována a obecně kategorizována. Druhým výzkumem byly kvalitativní individuální polostrukturované rozhovory individuálně s vybranými participanty. Data analýz byla srovnána. Z vyvozených výsledků, byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky. Na základě výsledných dat praktické části, byl navržen obsah projektové části, v podobě návrhu obsahu podcastu a možných témat jednotlivých epizod. Výsledný podcast byl navržen pro konkrétní společnost s jeho využitím jako součásti marketingového nástroje a marketingových aktivit společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56227
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
večeřová_2024_dp.pdf 1.367Mb PDF View/Open None
večeřová_2024_op.docx 91.62Kb Unknown View/Open None
večeřová_2024_vp.docx 93.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account