Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podcasting jako součást marketingové komunikace v oblasti investičních kovů
Autor: Večeřová, Markéta
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na využití podcastingu v jako součásti marketingové komunikace v oblasti investičních kovů. Objasňuje pojmy marketingové komunikace, komunikačních nástrojů, typy sociálních sítí, rozebírání tématu samotného podcastingu a jeho možné využití v marketingové praxi. Je zde rozebráno téma týkající se investic do drahých kovů a přiblížení samotných druhů investičních kovů. V rámci praktické části je provedena obsahová analýza vybraných konkurenčních podcastů dle stanovených kritérií. Zjištěná data byla kódována a obecně kategorizována. Druhým výzkumem byly kvalitativní individuální polostrukturované rozhovory individuálně s vybranými participanty. Data analýz byla srovnána. Z vyvozených výsledků, byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky. Na základě výsledných dat praktické části, byl navržen obsah projektové části, v podobě návrhu obsahu podcastu a možných témat jednotlivých epizod. Výsledný podcast byl navržen pro konkrétní společnost s jeho využitím jako součásti marketingového nástroje a marketingových aktivit společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56227
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
večeřová_2024_dp.pdf 1.367Mb PDF Zobrazit/otevřít None
večeřová_2024_op.docx 91.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
večeřová_2024_vp.docx 93.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet