Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Author: Kovaříková, Karolína
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam a definici kvantitativního marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje podcasting v online prostředí v České republice. Na základě provedeného dotazníkového šetření je interpretováno uplatnění podcastingu a jeho možné využití jako nástroje marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50438
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 62596


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovaříková_2022_dp.pdf 1.967Mb PDF View/Open None
kovaříková_2022_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
kovaříková_2022_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account