Augmented reality ve fashion marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Augmented reality ve fashion marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kohoutová, Bára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:03Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55242
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou v odvětví fashion marketingu. Teoretická část popisuje vývoj a historii módy, vztah módy a marketingu, vývoj a historii rozšířené reality, vztah AR a marketingové komunikace, rozdíly mezi AR a VR, AR techologie a mobilní AR. Praktická část se zabývá rozšířenou realitou ve fashion marketingu v kontextu s využíváním virtuálního zkoušení oblečení. Cílem této práce je metodou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jaké je vnímání virtuálního zkoušení oblečení v očích generace Z.
dc.format 70 s. (84 658 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rozšířená realita cs
dc.subject augmentovaná realita cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject virtuální zkoušení oblečení cs
dc.subject značka cs
dc.subject fashion cs
dc.subject móda cs
dc.subject augmented reality en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject virtual clothing fitting en
dc.subject brand en
dc.subject fashion en
dc.title Augmented reality ve fashion marketingu
dc.title.alternative Augmented Reality in Fashion Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the augmented reality in the fashion marketing industry. The theoretical part describes the development and history of fashion, the relationship between fashion and marketing, the development and history of augmented reality, the relationship between AR and marketing communication, the differences between AR and VR, AR technology and mobile AR. The practical part deals with augmented reality in fashion marketing in the context of the use of virtual clothing fitting. The aim of this thesis is to use the method of in-depth semi-structured interviews to find out what the perception of virtual clothes trying on is in the eyes of Generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68243
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutová_2024_dp.pdf 1.878Mb PDF View/Open None
kohoutová_2024_op.docx 90.22Kb Unknown View/Open None
kohoutová_2024_vp.docx 93.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account