Percepce významu fashion eventu jako nástroje komunikačního mixu z pohledu mladé generace a designérů
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Percepce významu fashion eventu jako nástroje komunikačního mixu z pohledu mladé generace a designérů |
| Author: |
Filipková, Žaneta
|
| Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce řeší percepci fashion eventu z perspektivy mladé generace a designérů z praxe. Cílem práce je popsat rozdíly ve vnímání významu těchto jmenovaných skupin. Teoretická část přibližuje současnou situaci v módním průmyslu a seznamuje se základními pojmy souvisejícími s fashion marketingem. Ujasňuje roli módních tvůrců při realizaci a komunikaci módní akce a popisuje nákupní chování generace Z a Y. Praktická část hledá odpovědi na vymezené výzkumné otázky skrze smíšený výzkum. Přínos práce spočívá v návrhu doporučení na komunikaci a realizaci fashion eventu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58884
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account