Augmented reality ve fashion marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Augmented reality ve fashion marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Augmented reality ve fashion marketingu
Author: Kohoutová, Bára
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou v odvětví fashion marketingu. Teoretická část popisuje vývoj a historii módy, vztah módy a marketingu, vývoj a historii rozšířené reality, vztah AR a marketingové komunikace, rozdíly mezi AR a VR, AR techologie a mobilní AR. Praktická část se zabývá rozšířenou realitou ve fashion marketingu v kontextu s využíváním virtuálního zkoušení oblečení. Cílem této práce je metodou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jaké je vnímání virtuálního zkoušení oblečení v očích generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55242
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutová_2024_dp.pdf 1.878Mb PDF View/Open None
kohoutová_2024_op.docx 90.22Kb Unknown View/Open None
kohoutová_2024_vp.docx 93.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account