Augmented reality ve fashion marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Augmented reality ve fashion marketingu |
Autor: |
Kohoutová, Bára
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou v odvětví fashion marketingu. Teoretická část popisuje vývoj a historii módy, vztah módy a marketingu, vývoj a historii rozšířené reality, vztah AR a marketingové komunikace, rozdíly mezi AR a VR, AR techologie a mobilní AR. Praktická část se zabývá rozšířenou realitou ve fashion marketingu v kontextu s využíváním virtuálního zkoušení oblečení. Cílem této práce je metodou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů zjistit, jaké je vnímání virtuálního zkoušení oblečení v očích generace Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55242
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet