dc.contributor.advisor |
Vojtěšek, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Svorada, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:48Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54899
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových nástrojů k práci s oběma druhy grafiky a charakterizuje jejich souborové formáty. Mimoto je doplněna i o úvod do problematiky barevných modelů. V neposlední řadě popisuje vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu zvoleného podniku, který je následně popsán v grafickém manuálu. |
|
dc.format |
s. 77 (116 588), P V |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
grafický manuál
|
cs |
dc.subject |
vektorová grafika
|
cs |
dc.subject |
bitmapová grafika
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
unified visual style
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
graphic manual
|
en |
dc.subject |
vector graphics
|
en |
dc.subject |
bitmap graphics
|
en |
dc.title |
Vizuální identita firmy |
|
dc.title.alternative |
Visual Identity of a Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to present the relationship between corporate identity, more specifically corporate design, and computer graphics, including the importance of a unified visual style of the company. Thus, the thesis focuses on the description of corporate identity, its use and the introduction of the elements of corporate design. It also points out the differences between vector and bitmap computer graphics, compares examples of software tools for working with both types of graphics and characterizes their file formats. In addition, it is supplemented by an introduction to colour models. Last but not least, it describes the creation of a unified visual style design for the chosen company, which is then described in the graphic manual. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
66273
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-29 |
|