Vizuální identita firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální identita firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšek, Jiří
dc.contributor.author Svorada, Miroslav
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:48Z
dc.date.issued 2023-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54899
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových nástrojů k práci s oběma druhy grafiky a charakterizuje jejich souborové formáty. Mimoto je doplněna i o úvod do problematiky barevných modelů. V neposlední řadě popisuje vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu zvoleného podniku, který je následně popsán v grafickém manuálu.
dc.format s. 77 (116 588), P V
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject vektorová grafika cs
dc.subject bitmapová grafika cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject unified visual style en
dc.subject corporate design en
dc.subject graphic manual en
dc.subject vector graphics en
dc.subject bitmap graphics en
dc.title Vizuální identita firmy
dc.title.alternative Visual Identity of a Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokorný, Pavel
dc.date.accepted 2024-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to present the relationship between corporate identity, more specifically corporate design, and computer graphics, including the importance of a unified visual style of the company. Thus, the thesis focuses on the description of corporate identity, its use and the introduction of the elements of corporate design. It also points out the differences between vector and bitmap computer graphics, compares examples of software tools for working with both types of graphics and characterizes their file formats. In addition, it is supplemented by an introduction to colour models. Last but not least, it describes the creation of a unified visual style design for the chosen company, which is then described in the graphic manual.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 66273
dc.date.submitted 2024-05-29


Files in this item

Files Size Format View Description
svorada_2024_dp.pdf 2.996Mb PDF View/Open None
svorada_2024_op.pdf 146.1Kb PDF View/Open None
svorada_2024_vp.pdf 139.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account