Vizuální identita firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální identita firmy |
Autor: |
Svorada, Miroslav
|
Vedoucí: |
Vojtěšek, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových nástrojů k práci s oběma druhy grafiky a charakterizuje jejich souborové formáty. Mimoto je doplněna i o úvod do problematiky barevných modelů. V neposlední řadě popisuje vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu zvoleného podniku, který je následně popsán v grafickém manuálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54899
|
Datum:
|
2023-11-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet