Vizuální identita firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální identita firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální identita firmy
Autor: Svorada, Miroslav
Vedoucí: Vojtěšek, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových nástrojů k práci s oběma druhy grafiky a charakterizuje jejich souborové formáty. Mimoto je doplněna i o úvod do problematiky barevných modelů. V neposlední řadě popisuje vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu zvoleného podniku, který je následně popsán v grafickém manuálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54899
Datum: 2023-11-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svorada_2024_dp.pdf 2.996Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svorada_2024_op.pdf 146.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
svorada_2024_vp.pdf 139.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet