Vizuální identita firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální identita firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vizuální identita firmy
Author: Svorada, Miroslav
Advisor: Vojtěšek, Jiří
Abstract: Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových nástrojů k práci s oběma druhy grafiky a charakterizuje jejich souborové formáty. Mimoto je doplněna i o úvod do problematiky barevných modelů. V neposlední řadě popisuje vytvoření návrhu jednotného vizuálního stylu zvoleného podniku, který je následně popsán v grafickém manuálu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54899
Date: 2023-11-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
svorada_2024_dp.pdf 2.996Mb PDF View/Open None
svorada_2024_op.pdf 146.1Kb PDF View/Open None
svorada_2024_vp.pdf 139.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account