Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
Show full item record
No preview available
Title:
|
Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity |
Author: |
Chrenčíková, Hana
|
Advisor: |
Ulrich, Adam
|
Abstract:
|
Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech mladších hráčů. Mezi očekávané výsledky patří lepší vyvážení obtížnosti hry, cenná doporučení pro navrhování textových her pro tuto věkovou skupinu a poznatky o potenciálních přínosech interaktivního čtení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53941
|
Date:
|
2022-12-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account