Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity |
Autor: |
Chrenčíková, Hana
|
Vedoucí: |
Ulrich, Adam
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech mladších hráčů. Mezi očekávané výsledky patří lepší vyvážení obtížnosti hry, cenná doporučení pro navrhování textových her pro tuto věkovou skupinu a poznatky o potenciálních přínosech interaktivního čtení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53941
|
Datum:
|
2022-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet