Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
Autor: Chrenčíková, Hana
Vedoucí: Ulrich, Adam
Abstrakt: Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech mladších hráčů. Mezi očekávané výsledky patří lepší vyvážení obtížnosti hry, cenná doporučení pro navrhování textových her pro tuto věkovou skupinu a poznatky o potenciálních přínosech interaktivního čtení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53941
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chrenčíková_2023_dp.pdf 2.571Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chrenčíková_2023_op.pdf 154.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chrenčíková_2023_vp.pdf 136.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet