Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ulrich, Adam
|
|
dc.contributor.author |
Chrenčíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:13Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:13Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53941
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech mladších hráčů. Mezi očekávané výsledky patří lepší vyvážení obtížnosti hry, cenná doporučení pro navrhování textových her pro tuto věkovou skupinu a poznatky o potenciálních přínosech interaktivního čtení. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
Umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
Textové hry
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
Artificial Intelligence
|
en |
dc.subject |
Gamebook
|
en |
dc.title |
Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity |
|
dc.title.alternative |
Digitization of a Gamebook using the Unity Tool |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vogeltanz, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2023-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to introduce the concept of a gamebook to children and young pe-ople aged 6 to 15, motivate them to go to the library to play the game and to show them that reading can be fun. The second part of the thesis deals with the development of an arti-ficial intelligence algorithm and comparing its performance with human players. This comparison will allow to optimize the difficulty of the game and provide insights into the preferences and abilities of younger players. Expected results include a better balance of game difficulty, valuable recommendations for designing gamebook-based games for this age group, and insights into the potential benefits of interactive reading. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
63982
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account