Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ulrich, Adam
dc.contributor.author Chrenčíková, Hana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:13Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:13Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53941
dc.description.abstract Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech mladších hráčů. Mezi očekávané výsledky patří lepší vyvážení obtížnosti hry, cenná doporučení pro navrhování textových her pro tuto věkovou skupinu a poznatky o potenciálních přínosech interaktivního čtení.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject C# cs
dc.subject Umělá inteligence cs
dc.subject Textové hry cs
dc.subject Unity en
dc.subject C# en
dc.subject Artificial Intelligence en
dc.subject Gamebook en
dc.title Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
dc.title.alternative Digitization of a Gamebook using the Unity Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vogeltanz, Tomáš
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to introduce the concept of a gamebook to children and young pe-ople aged 6 to 15, motivate them to go to the library to play the game and to show them that reading can be fun. The second part of the thesis deals with the development of an arti-ficial intelligence algorithm and comparing its performance with human players. This comparison will allow to optimize the difficulty of the game and provide insights into the preferences and abilities of younger players. Expected results include a better balance of game difficulty, valuable recommendations for designing gamebook-based games for this age group, and insights into the potential benefits of interactive reading.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 63982
dc.date.submitted 2023-05-25


Files in this item

Files Size Format View Description
chrenčíková_2023_dp.pdf 2.571Mb PDF View/Open None
chrenčíková_2023_op.pdf 154.3Kb PDF View/Open None
chrenčíková_2023_vp.pdf 136.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account