Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Kovaříková, Karolína
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:58Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:58Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50438
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam a definici kvantitativního marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje podcasting v online prostředí v České republice. Na základě provedeného dotazníkového šetření je interpretováno uplatnění podcastingu a jeho možné využití jako nástroje marketingové komunikace.
dc.format 56 s. (76 397 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject online prostředí cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject podcast cs
dc.subject podcasting cs
dc.subject monetizace cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject online environment en
dc.subject content marketing en
dc.subject podcast en
dc.subject podcasting en
dc.subject monetization en
dc.subject Public relations en
dc.title Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Podcasting and its Application in Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with podcasting and its application in marketing communication. The theoretical part is based on the literature and defines the concepts of marketing communication, online environment, content marketing, podcasting and contains basic information about public relations and the associated possibility of using podcasting as a communication tool for brand building and sales promotion. It also defines the meaning and definition of quantitative marketing research, specifically the questionnaire survey. The practical part builds on theoretical knowledge and analyzes podcasting in the online environment in the Czech Republic. Based on the questionnaire survey, the application of podcasting and its possible use as a tool of marketing communication is interpreted.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62596
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kovaříková_2022_dp.pdf 1.967Mb PDF View/Open None
kovaříková_2022_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
kovaříková_2022_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account