Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci |
Autor: |
Kovaříková, Karolína
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam a definici kvantitativního marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje podcasting v online prostředí v České republice. Na základě provedeného dotazníkového šetření je interpretováno uplatnění podcastingu a jeho možné využití jako nástroje marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50438
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
62596
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet