Renderování a post-processing v Blenderu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Renderování a post-processing v Blenderu |
Author: |
Řezníček, Lukáš
|
Advisor: |
Pokorný, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje grafické programy Blender a Gimp. Jsou zde vysvětleny především nástroje na renderování a úpravu finálního snímků. K renderování jsou využity dva nejvyužívanější renderovací algoritmy programu: Blender Render a Cycles. Mimo popis samotného renderování a úpravy snímků se v bakalářské práci také nachází základní informace o programech, konkurencí, nástrojích a grafickém prostředí. Praktická část se zabývá scénou exteriéru a interiéru. U každé scény je popsaný postup od nastavování materiálů, renderování, nasvětlování až po finální úpravu v Blenderu a Gimpu. V závěru práce jsou porovnány vytvořené snímky společně s výhodami a nevýhodami jednotlivých renderovacích enginů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34178
|
Date:
|
2015-02-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Grade for thesis and defense:
|
B
40250
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account