Renderování a post-processing v Blenderu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Renderování a post-processing v Blenderu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Renderování a post-processing v Blenderu
Autor: Řezníček, Lukáš
Vedoucí: Pokorný, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje grafické programy Blender a Gimp. Jsou zde vysvětleny především nástroje na renderování a úpravu finálního snímků. K renderování jsou využity dva nejvyužívanější renderovací algoritmy programu: Blender Render a Cycles. Mimo popis samotného renderování a úpravy snímků se v bakalářské práci také nachází základní informace o programech, konkurencí, nástrojích a grafickém prostředí. Praktická část se zabývá scénou exteriéru a interiéru. U každé scény je popsaný postup od nastavování materiálů, renderování, nasvětlování až po finální úpravu v Blenderu a Gimpu. V závěru práce jsou porovnány vytvořené snímky společně s výhodami a nevýhodami jednotlivých renderovacích enginů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34178
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40250


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řezníček_2015_dp.zip 237.3Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
řezníček_2015_vp.pdf 176.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
řezníček_2015_op.pdf 178.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet