Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

Show full item record

No preview available
Title: Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Author: Lorenz, Patrik
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16034
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18699


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lorenz_2011_bp.pdf 1.114Mb PDF View/Open
lorenz_2011_vp.zip 74.17Kb Unknown View/Open
lorenz_2011_op.doc 135.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account