Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone |
Author: |
Lorenz, Patrik
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16034
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
18699
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account