Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Autor: Lorenz, Patrik
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16034
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18699


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lorenz_2011_bp.pdf 1.114Mb PDF Zobrazit/otevřít
lorenz_2011_vp.zip 74.17Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
lorenz_2011_op.doc 135.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet