Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone |
Autor: |
Lorenz, Patrik
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje možnosti jejich využití a případné zapojení sociálních sítí do těchto výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/16034
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
18699
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet