Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů |
Author: |
Buřičová, Linda
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce má za úkol, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického primárního výzkumu, získat odpověď na otázky vlivu značek na nákupní chování a životy teenagerů a následně doporučit optimální marketingovou strategii pro uvedení nové značky oblečení na trh. Snahou je co nejlépe poznat a zmapovat cílovou skupinu, což by mělo popskytnout dostatek materiálu pro marketingové rozhodování a přípravu úspěšné marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12006
|
Date:
|
2010-04-23 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13770
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account