Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. |
Author: |
Hejmala, Oto
|
Advisor: |
Čapka, Pavel
|
Abstract:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce je uskutečnit analýzu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. V první části práce je zpracována rešerše dostupných teoretických zdrojů týkajících se problematiky zákazníků, jejich spokojenosti a marketingového výzkumu. V druhé části práce je popsána charakteristika firmy a její činnost, dále analýza současného stavu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a následně uvedeny návrhy, jak tuto situaci zlepšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15596
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
21239
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account