Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o.
Author: Hejmala, Oto
Advisor: Čapka, Pavel
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce je uskutečnit analýzu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. V první části práce je zpracována rešerše dostupných teoretických zdrojů týkajících se problematiky zákazníků, jejich spokojenosti a marketingového výzkumu. V druhé části práce je popsána charakteristika firmy a její činnost, dále analýza současného stavu spokojenosti zákazníků firmy JAST Zlín vpo, s.r.o. a následně uvedeny návrhy, jak tuto situaci zlepšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15596
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 21239


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hejmala_2011_bp.pdf 4.716Mb PDF View/Open
hejmala_2011_vp.pdf 832.2Kb PDF View/Open
hejmala_2011_op.pdf 849.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account