Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby |
| Autor: |
Váňová, Lada
|
| Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Aby reklama byla úspěšná, nestačí jen správné využití marketingových nástrojů, důležitou složkou je i kreativita. K ní je potřebné si určit kreativní strategii, která se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a určují tak originalitu a úspěšnost reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kreativní strategií na finanční produkty a služby. V teoretické části jsou vymezeny zásady a charakteristiky této problematiky. Praktická část analyzuje kreativní strategii televizních reklam v českém prostředí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15095
|
|
Datum:
|
2011-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18780
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet