Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrová, Zuzana
dc.contributor.author Budínová, Darja
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:08Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50665
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o možnostech podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretická východiska a prezentovat vliv vzdělávacího prostředí na rozvoj předčtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Praktická část je aplikačního charakteru a je zaměřena na úpravu vzdělávacího prostředí, tvorbu souboru edukačních materiálů a jejich aplikaci ve třídě mateřské školy.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject vzdělávací prostředí cs
dc.subject centra aktivit cs
dc.subject reading literacy en
dc.subject educational environment en
dc.subject activity corners en
dc.title Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy
dc.title.alternative Possibilities to support children´s early literacy skills by means of learning environment in the preschool classroom
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses the possibilities of supporting pre-reading literacy through kindergarten classroom's educational environment. The theoretical part aims to define the theoretical background and present the influence of educational environment on the development of pre-reading literacy in preschool children. The practical part is of an applied nature and focuses on the adaptation of the educational environment, creation of a set of educational materials and their application in the kindergarten classroom.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 59897
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
budínová_2022_dp.pdf 3.169Mb PDF View/Open None
budínová_2022_op.pdf 420.1Kb PDF View/Open None
budínová_2022_vp.pdf 324.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account