Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy |
Author: |
Budínová, Darja
|
Advisor: |
Petrová, Zuzana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o možnostech podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretická východiska a prezentovat vliv vzdělávacího prostředí na rozvoj předčtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Praktická část je aplikačního charakteru a je zaměřena na úpravu vzdělávacího prostředí, tvorbu souboru edukačních materiálů a jejich aplikaci ve třídě mateřské školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50665
|
Date:
|
2021-10-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account