Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti dětí prostřednictvím vzdělávacího prostředí ve třídě mateřské školy
Autor: Budínová, Darja
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Cílem teoretické části je vymezit teoretická východiska a prezentovat vliv vzdělávacího prostředí na rozvoj předčtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Praktická část je aplikačního charakteru a je zaměřena na úpravu vzdělávacího prostředí, tvorbu souboru edukačních materiálů a jejich aplikaci ve třídě mateřské školy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50665
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
budínová_2022_dp.pdf 3.169Mb PDF Zobrazit/otevřít None
budínová_2022_op.pdf 420.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
budínová_2022_vp.pdf 324.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet