dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Zedková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:34:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T00:34:45Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9897
|
|
dc.description.abstract |
Propagace a popularizace vědy a výzkumu je důkazem úrovně organizace i vizitkou úrovně státu. Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. je veřejná výzkumná instituce, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy. Základní činností organizace je výzkum a vývoj a posláním je být uznávanou a odborně nezávislou organizací, jejíž výsledky práce jsou přínosné pro rozvoj dopravního sektoru národního i evropského měřítka. Výstižně je vize firmy shrnuta v mottu "Naše znalosti Vaším zdrojem". K naplnění vytčených cílů je třeba zajistit kvalitní výsledky výzkumu, stejně jako účinné prostředky a nástroje komunikace, které nám mohou pomoci firemních cílů dojít. V práci je zpracován optimální návrh pro komunikační strategii Centra dopravního výzkumu, v. v. i., respektující poslání a cíle komunikace firmy. |
cs |
dc.format |
109, 10 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
3131481 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
Centrum dopravního výzkumu
|
cs |
dc.subject |
v. v. i
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
interní a externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Porterův model konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
portfolio služeb organizace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
SLEPT a SWOT analýzy
|
cs |
dc.subject |
veřejná výzkumná instituce
|
cs |
dc.subject |
Transport Research Center
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
internal and external communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Analysis
|
en |
dc.subject |
services portfolio
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
SLEPT and SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
public research institutions. The objective of dissertation is an optimal communication strategy for the Transport Research Center respecting the mission and objectives of business communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy Transport Research Center |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Karel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Promotion and popularization of science and research is a proof of the level of organization and showcase the State level. Transport Research Center is a public research institution, whose founder is the Ministry of Transport. Basic activities of the organization is to research and development and mission to be recognized and professionally independent organization whose results are useful for the development of the transport sector and the national scale. Company vision is succinctly summarized in the motto "Our knowledge of your source." To meet such objectives is necessary to ensure the quality of research results, as well as effective means of communication and tools that can help us be corporate objectives. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10591
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|