Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i. |
Author: |
Zedková, Irena
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Propagace a popularizace vědy a výzkumu je důkazem úrovně organizace i vizitkou úrovně státu. Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. je veřejná výzkumná instituce, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy. Základní činností organizace je výzkum a vývoj a posláním je být uznávanou a odborně nezávislou organizací, jejíž výsledky práce jsou přínosné pro rozvoj dopravního sektoru národního i evropského měřítka. Výstižně je vize firmy shrnuta v mottu "Naše znalosti Vaším zdrojem". K naplnění vytčených cílů je třeba zajistit kvalitní výsledky výzkumu, stejně jako účinné prostředky a nástroje komunikace, které nám mohou pomoci firemních cílů dojít. V práci je zpracován optimální návrh pro komunikační strategii Centra dopravního výzkumu, v. v. i., respektující poslání a cíle komunikace firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9897
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10591
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account