Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.
Autor: Zedková, Irena
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Propagace a popularizace vědy a výzkumu je důkazem úrovně organizace i vizitkou úrovně státu. Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. je veřejná výzkumná instituce, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo dopravy. Základní činností organizace je výzkum a vývoj a posláním je být uznávanou a odborně nezávislou organizací, jejíž výsledky práce jsou přínosné pro rozvoj dopravního sektoru národního i evropského měřítka. Výstižně je vize firmy shrnuta v mottu "Naše znalosti Vaším zdrojem". K naplnění vytčených cílů je třeba zajistit kvalitní výsledky výzkumu, stejně jako účinné prostředky a nástroje komunikace, které nám mohou pomoci firemních cílů dojít. V práci je zpracován optimální návrh pro komunikační strategii Centra dopravního výzkumu, v. v. i., respektující poslání a cíle komunikace firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9897
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10591


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zedková_2009_dp.pdfZablokované 2.986Mb PDF Zobrazit/otevřít
zedková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zedková_2009_op.pdf 139.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet