Věrnostní programy on-line?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vybíralová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T00:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9872
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě služby jsou rovněž součástí věrnostního programu. Cílem práce je zjistit, zda je Aukro věrnostní program uživateli využívaný a zda je pro zákazníky dostatečným motivačním prvkem pro obchodování na Aukru. Práce rovněž sleduje pohled oslovených respondentů na věrnostní programy obecně a případně využití konkurenčních bonusových programů. |
cs |
dc.format |
59 s., 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2473863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039 |
|
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
Aukro věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské kupony
|
cs |
dc.subject |
karty
|
cs |
dc.subject |
loterie
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
dotazníkový průzkum
|
cs |
dc.subject |
uživatel
|
cs |
dc.subject |
zákaznická věrnost
|
cs |
dc.subject |
on-line systém
|
cs |
dc.subject |
zákaznická databáze
|
cs |
dc.subject |
Sales support
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
Aukro loyalty program
|
en |
dc.subject |
customer's stamps
|
en |
dc.subject |
customer's cards
|
en |
dc.subject |
lottery
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
questionnare research
|
en |
dc.subject |
user
|
en |
dc.subject |
customer's loyalty
|
en |
dc.subject |
on-line system
|
en |
dc.subject |
customer's database
|
en |
dc.title |
Věrnostní programy on-line? |
cs |
dc.title.alternative |
ONLINE LOYALTY PROGRAMS? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the work is the analysis of the chosen on-line loyalty program. The program functions only as an internet service and consists of collecting the points received from the completed business transactions, to the User's point account. The User can subsequently use the collected points for selection of the gift from the gift's catalogue, as well as for the portery bid or the propagation of his/her auctions in a form of paid partner's service, where both of the services are part of the loyalty program. The aim of the work is to find out whether Aukro's loyalty program is used by Users and whether it is an enough motivational element for trading on Aukro. The work also monitor the addressed respondent's view of the loyalty programs in general and eventual use of the competetion's bonus programs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10706
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account