Věrnostní programy on-line?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní programy on-line?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní programy on-line?
Autor: Vybíralová, Martina
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě služby jsou rovněž součástí věrnostního programu. Cílem práce je zjistit, zda je Aukro věrnostní program uživateli využívaný a zda je pro zákazníky dostatečným motivačním prvkem pro obchodování na Aukru. Práce rovněž sleduje pohled oslovených respondentů na věrnostní programy obecně a případně využití konkurenčních bonusových programů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9872
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10706


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vybíralová_2009_bp.pdfZablokované 2.359Mb PDF Zobrazit/otevřít
vybíralová_2009_vp.zip 16.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
vybíralová_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet