Věrnostní programy on-line?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Věrnostní programy on-line? |
Author: |
Vybíralová, Martina
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě služby jsou rovněž součástí věrnostního programu. Cílem práce je zjistit, zda je Aukro věrnostní program uživateli využívaný a zda je pro zákazníky dostatečným motivačním prvkem pro obchodování na Aukru. Práce rovněž sleduje pohled oslovených respondentů na věrnostní programy obecně a případně využití konkurenčních bonusových programů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9872
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10706
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account